Měsíc v růžové už potřetí podpořil organizaci Mamma HELP v boji s rakovinou prsu

Praha, 5. listopadu 2015 – Celkem 340.278 korun půjde na boj proti rakovině prsu díky projektu Obchodního centra Letňany s názvem Měsíc v růžové a časopisu Moje psychologie vydavatelství Mladá fronta. Výtěžek z projektu bude věnován na podpůrnou péči při onemocnění rakovinou prsu, kterou v České republice poskytuje pacientkám organizace Mamma HELP. Celou akci podpořili i známé osobnosti, na závěrečné akci konkrétně Michal Viewegh a Miro Žbirka.

„Letos se akce konala již potřetí, takže povědomí o akci je stále vyšší a daří se i zvyšovat informovanost na sociálních sítích,“ uvedla Renata Nejtková, marketingová manažerka obchodních center Tesco. „ I letos bylo hlavním partnerem akce vydavatelství Mladá fronta, které stejně jako loni věnovalo 10 % z inzertních příjmů časopisu Moje psychologie č. 10 organizaci Mamma HELP. Dále přispělo korunou z každého prodaného časopisu Moje Psychologie a stejně tak připravilo speciální projekt LAVIČKY, do kterého se zapojilo deset předních českých umělkyň a umělců. Každý z nich autorsky graficky ztvárnil LAVIČKU tak, aby kolemjdoucím lidem připomněla, jak důležitý je boj proti rakovině prsu. Všech deset laviček bylo prodáno v internetové aukci, jejíž výtěžek 45.000,- Kč, jde taktéž organizaci Mamma HELP. Z prodeje dárkových šeků jsme získali 63.000 Kč a návštěvníci ve všech našich obchodních centrech do kasiček přispěli částkou 73.996 korun. Všem, kteří nezůstali k situaci nemocných žen a jejich rodin lhostejní a jakkoliv projekt Měsíc v růžové podpořili, patří náš vřelý dík,“ dodala Nejtková.

Dalšími partnery projektu byla Městská část Praha 18, která přispěla organizaci Mamma HELP částkou 20.580 Kč. Polovina těchto prostředků byla vybrána v dobročinné tombole pořádané MČ P18. Vinařství Vajbar pro Mamma HELP připravilo speciální edici růžových vín, které je možno stále zakoupit právě u organizace Mamma HELP a dále obchody obchodního centra, Camp David, Savolis, Burger King a Aquacentrum Letňany Lagoon.

Projekt Měsíc v růžové napomáhal šířit povědomí o problematice rakoviny prsu a upozorňoval na důležitost prevence a význam včasné diagnostiky. Jeho součástí byly nejen tematické přednášky a setkání s odborníky, ale také aktivity podporující zdravý životní styl. Projekt proběhl během října v 5 městech ČR, takže osvětu se podařilo rozšířit za hranice Prahy. OC Letňany navazuje s projektem Měsíc v růžové na podobné osvětové programy pomáhající s onemocněním rakoviny prsu, které mají v zahraničí již třicetiletou tradici a u nás se rovněž postupně dostávají do povědomí.

Měsíc v růžové

 

O Obchodním centru Letňany

Obchodní centrum Letňany bylo postaveno v roce 1999. Toto největší obchodní centrum v České republice s rozlohou přes 125 000 m2 patří mezi TOP 40 obchodních center v Evropě. Návštěvníci zde mohou nakupovat ve více než 180 obchodech. Největší zastoupení mají obchody s módou a módními doplňky. Centrum nabízí bohatý výběr obuvi, sportovního vybavení, hraček a výrobků pro péči o krásu a zdraví. Návštěvníci zde najdou i nejmodernější hypermarket Tesco  u nás. Mohou využít také řady služeb – od květinářství, přes cestovní kanceláře až po kadeřnictví či čistírnu. Mezi nakupováním mohou lidé navštívit sportovní centrum, aquacentrum, multikino, Hurricane Factory či se občerstvit v některé z kaváren či restaurací.

 

V případě zájmu o další informace, prosím, kontaktujte:

Renata Nejtková, Mall Marketing Manager,

e-mail: rnejtkov@cz.tesco-europe.com,tel.725 839 991