Začal Měsíc v růžové

Upozornit na onemocnění rakoviny prsu a přispět k většímu povědomí a prevenci, o to se každoročně snaží kampaň Měsíc v růžové a projekt Go pink. Pomoci přitom může každý, a to např. nákupem čerstvých hub, balených květin nebo speciálního Mamma BEER. Kampaň probíhá celý říjen  na všech hypermarketech Tesco.

Každoročně onemocní v České republice kolem 7000 žen rakovinou prsu. Přes 70 % z nich se úspěšně vyléčí. Je ale nezbytné podchytit tuto nemoc včas. Významnou roli proto hraje prevence. Tesco si je toho dobře vědomo, a proto již sedmým rokem podporuje kampaň Měsíc v růžové a projekt Go pink, které šíří povědomí o problematice rakoviny prsu a vyzdvihuje důležitost prevence a význam včasné diagnostiky.

„Chceme naše zákazníky i kolegy touto kampaní upozornit na to, jak moc důležité je nepodceňovat prevenci. Zároveň můžeme vyjádřit podporu a podat pomocnou ruku těm, kteří už s touto nemocí bojují. Přispět na dobrou věc mohou všichni zákazníci, kteří v průběhu října zakoupí vybrané produkty v našich prodejnách,“ říká Patrik Dojčinovič, výkonný ředitel společnosti Tesco v ČR.

Více na www.mesicvruzove.cz