Růžový říjen: PAUL MITCHELL® a Mamma HELP opět spojí své síly v boji proti rakovině prsu

Nejde jen o krásu, ale také o společenskou zodpovědnost: neoficiální motto vlasové kosmetiky PAUL MITCHELL® platí nejen v říjnu. PAUL MITCHELL® spojuje své síly s organizací Mamma HELP pravidelně a říjen je jen dalším pokračováním celoroční podpory.

 

Team PAUL MITCHELL® běžel pro Mamma HELP v rámci závodu O2 Štafet.

 

Podle mezinárodních statistik je právě rakovina prsu nejčastějším typem rakoviny u žen, v průběhu života se s ní setká až osmina z nich. I když se riziko s věkem zvyšuje, týká se nemoc všech věkových kategorií a nikdy není příliš brzo na prevenci. Včasné odhalení výrazně zvyšuje šanci na úplné vyléčení.

 

Právě na říjen připadá měsíc informovanosti o rakovině prsu Pinktober. Smyslem je nejen zvýšit u žen povědomí o tomto onemocnění a inspirovat je, aby nezanedbávaly preventivní prohlídky, ale i věnovat výtěžek z kampaně na dobrou věc.  PAUL MITCHELL® se proto znovu zapojí a 10 Kč z prodeje každého produktu PAUL MITCHELL® v měsíci říjnu, opět věnuje organizaci Mamma HELP.

 

 

 

Pinktober s Mamma HELP

V Česku se PAUL MITCHELL® už poněkolikáté spojí s neziskovkou Mamma HELP, která od roku 1999 ženy s diagnostikovanou rakovinou prsu sdružuje. Onkologickým pacientkám i jejich rodinám nabízí praktickou i psychickou podporu, profesionální zázemí, možnost získat důležité informace a zároveň mimořádně osobní přístup. To skrze síť poraden, kde se o ně postará šestapadesát „mammahelpek“, proškolených terapeutek, které si zkušeností samy prošly.

Mamma HELP během celého roku přichází s preventivními a edukativními projekty jako například Říct to dětem, Holky, už mi zase chutná! nebo Udělej uzel! Po celý rok také provozuje bezplatné poradenství po telefonu – HELP LINE AVON PROTI RAKOVINĚ PRSU, které jen během roku 2016 využilo 6 305 žen.

V říjnu spolupracuje s celou řadou firem, které jí věnují určité procento zisku z prodaných produktů nebo služeb. „Jsme rádi, že společností, které nás podporují, stále přibývá.

Máme podporu nejen z řad kosmetických či potravinářských firem, ale třeba i vinařství, hotelů, cukráren, dokonce kadeřnického salonu,“ říká PR manažerka Mamma HELP Jana Kročáková. „Velmi si vážíme dlouhodobé spolupráce např. s Hard Rock Café nebo školou Michael,“ dodává.

Na provoz center v Praze, Brně, Plzni, Olomouci, Hradci Králové, Českých Budějovicích, Zlíně a Přerově může v průběhu října přispět také každý zákazník nebo zákaznice značky PAUL MITCHELL®. Deset korun z každého prodaného produktu značky poputuje přímo k organizaci.

PAUL MITCHELL® pomáhá i klientkám

Samy klientky Mamma HELP, které mají za sebou chemoterapii, si produkty z nabídky PAUL MITCHELL® chválí. Oblíbily si hlavně šampon, kondicionér a tonikum z řady Tea Tree Scalp Care, která díky přírodnímu komplexu Regeniplex® pomáhá zabránit řídnutí vlasů a obnovit jejich růst. Klinická studie prokázala, že Tea Tree Scalp Care při pravidelném používání vlasy posílí a dodá jim viditelný objem.

Nině Roušové řadu doporučily přímo terapeutky v Mamma HELP centru. „Po ukončené chemoterapii jsem se těšila, až mi začnou opět růst vlasy. Okolí mi zdůrazňovalo, že mi vyrostou vlasy krásnější, pevnější a hustší. V mém případě tomu tak bohužel nebylo. Rostlo mi takové chmýříčko, které ne a ne zhoustnout,“ vzpomíná. Přípravky Tea Tree Scalp Care používá dva měsíce a už si začala všímat pozitivních změn: „Zdá se, že jednotlivé vlasy jsou pevnější, tím pádem vypadají celkově hustší.“